Ruilen & Retourneren – Wij maken het makkelijk voor je!

Soms is een product toch niet helemaal wat je verwacht had, of blijkt de kabellengte nét niet te passen. Geen probleem! Bij Qnected kun je je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe dit werkt.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Absoluut! Soms is een product toch niet wat je had verwacht of is de kabellengte niet helemaal goed. Je kunt je bestelling binnen 30 dagen ruilen of retourneren. Neem contact op met onze retourservice en we helpen je verder.

Hoe werkt retourneren en krijg ik mijn geld terug?

Retouren hebben een impact op het milieu door transport en verwerking. Wil je toch retourneren? Dat kan natuurlijk.
  • Retourkosten: €4,95 (wordt verrekend met het terug te storten bedrag).
  • Terugbetaling: Binnen twee werkdagen na ontvangst storten we het bedrag terug.
Vraag een retour aan via onze retourpagina .

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Je kunt je product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of omruilen.
  • Zorg ervoor dat alle accessoires zoals kabelbinders en connectorbeschermers worden meegestuurd.
  • Het is fijn als je de originele verpakking behoudt om verspilling te voorkomen.
  • Producten zonder verpakking kunnen we helaas niet opnieuw verkopen.

Hoe stuur ik mijn producten terug?

  • Omruilen is gratis via het retourportaal of door je product langs te brengen.
  • Wil je je geld terug? Dan worden de retourkosten van €4,95 verrekend.
  • Binnen twee werkdagen na ontvangst krijg je je geld terug.
  • Je kunt je retourzending volgen via de PostNL Track & Trace-code.

Wat is het retouradres?

Je ontvangt een PostNL-retourlabel met alle adresgegevens. Zo weet je zeker dat het goed aankomt. Stuur je het product op eigen initiatief terug via een andere vervoerder? Dan vergoeden we geen retourkosten.

Wat als ik het retourlabel niet kan printen?

Geen printer? Geen probleem. Je kunt de barcode op je retourlabel bij een PostNL-punt vanaf je mobiele telefoon laten scannen.

Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?

Je kunt je pakket gratis afgeven bij een PostNL-punt. Gebruik de PostNL locatiewijzer om een inleverpunt bij jou in de buurt te vinden.

Heb je nog tips voor een soepel retourproces?

  • Bewaar je verzendbewijs. Mocht er iets misgaan, dan kunnen we je zending snel traceren.
  • Wil je meerdere producten retourneren? Stop ze dan in één doos om het proces makkelijker te maken en het milieu te sparen.
  • Meerdere retourzendingen? Voor elke losse retourzending rekenen we €4,95, dus bundelen loont.

Meer informatie?

Stel je vraag via de onderstaande knop, info@qnected.nl of bel +31 (0)85 124 93 14.

Stel een vraag

Terugbetaal- en retourneringsbeleid – Qnected